Een bestelling plaatsen bij Charon uitvaartwinkel is erg makkelijk en gebruiksvriendelijk. Hieronder staat stap voor stap het bestelproces beschreven.Een persoonlijke afspraak kan ook,

hiervoor kunt u contact opnemen via het contact formulier of via whats app

 

De stappen van het bestelproces

  1. Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’.
  2. In de winkelwagen kunt u het aantal exemplaren aangeven. (De prijzen zijn incl. BTW).
  3. Klik op ‘bestellen’ (of op ‘ga verder met winkelen’ )
  4. Vul al uw gegevens in en bevestig de bestelling.
  5. U wordt nu naar een beveiligde omgeving geleid om de betaling af te ronde.

Dit kan via ideal

 

Mocht het u niet lukken om een bestelling te plaatsen , dan kunt u ons altijd  bereiken via what's app; nummer; 0031-641668234(of in nood/tijdens vakanties+31618194865) of e-mail sturen naar info@charon-uitvaartwinkel.nl

Betalingen;

Online betalen kan via iDeal, Creditcard Visa Mastercard of American express, of Bancontact en KBC. Betalen op factuur is ook mogelijk, de voorwaarden hiervoor vind je in de vragen hieronder.

Wanneer u ons komt bezoeken, kunnen wij ook ter plaatse een betaalverzoek sturen

Heb je er voor gekozen om te bestellen op factuur? Dan kan je het geld overmaken naar ons bankrekeningnummer:NL73 RABO 0343 9047 72 . Vermeld bij het betalen altijd je naam en factuur nummer.

Charon uitvaartwinkel is een dochteronderneming van Van den Elsen houtimport. Wanneer u een betaling doet, zal u deze naam op u bankafschrift zien.

Wanneer u niet niet tevreden bent, kunt u het product aan ons terug zenden, zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we het bedrag direct aan je terug. 

Dit geld alleen voor niet gepersonaliseerde producten. Deze worden eerst vtv met u gecontroleerd op spelfouten etc.

 

Wanneer wordt de bestelling geleverd?

Als u op werkdagen voor 17:00 besteld, dan wordt de bestelling meestal binnen 48 uur geleverd. Dit is alleen van toepassing als wij zelf het product in onze winkel hebben. Wanneer wij het product moeten bestellen zijn wij afhankelijk van de leverancier.

Wanneer een product verzonden wordt, krijgt u van ons altijd een email, dat u weet dat het op de post is.

Uiteraard is een product ophalen ook altijd bespreekbaar op afspraak.

 

De meeste bestellingen zullen verstuurd worden via Post.nl,DHL,en Parcell international

Indien nodig kan een product thuisbezorgd worden. Wij rekenen binnen 25 km geen toeslag, daar buiten zullen we in overleg met u een prijs afspreken.

 

Kan ik zelf een datum aangeven voor de bezorging van het product?

Ja dat is mogelijk geef de gewenste bezorg dag in de omschrijving aan.En wij kijken samen met u wat mogelijk is

Houdt u rekening dat gepersonaliseerde producten langere levertijd hebben.

 

Feedback;

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn,zowel over de bestelwijze/product/contact en levering.

Na u bestelling ontvangt u een email met de vraag of u feedback wil geven,voel u niet verplicht,

wij vinden positieve feedback fijn om te krijgen,maar wanneer dingen niet naar wens zijn verlopen houdt dat ons scherp,en kunnen we altijd dingen verbeteren indien nodig.